سوله سازي

۲۶ بازديد

سوله سازي 

در راستاي بيان تاريخچه سوله مي توان به اين موضوع اشاره كرد كه ، انواع سازه هاي فلزي كه داراي كاربردهاي صنعتي مي باشند در نتيجه ي انقلاب صنعتي كشورهاي پيشرفته  رخ داده است. كه اين اتفاق قدمتي ۷۰ ساله در ايران دارد.

از جمله موارد موثر در شكل گيري و استفاده از اين ايده به جاي ساخت انواع ساختمان ها مي توان به نياز داشتن به ايجاد فضاهاي بزرگ سر پوشيده براي انواع كاربردها در كنار مزيت هاي مقرون به صرفه بودن هزينه ساخت سوله در كنار سريع بودن فرآيند ساخت و همچنين نصب و راه اندازي هاي آسان به موازات تقاضا براي ايجاد تحول در ساخت سوله صنعتي را نام برد.

ساخت سوله

براي ساخت سوله از پي تا كليد ، ابتدا كارشناسان زمين محل اجرا پروژه را از مشتريان و كارفرمايان تحويل مي گيرند و بر اساس خواست و سليقه ي شما شروع به انجام مراحل طراحي مي كنند. طراحي نقشه سوله با استفاده از نرم افزار هاي پيشرفته ي مهندسي انجام مي شود كه نتيجه ي آن همگام بودن با استاندارد هاي روز سوله سازي است در دنيا است و پس از محاسبات زمان و هزينه ساخت برآورد مي شود .

قيمت سوله سازي در موارد گوناگون متغير است كه به كاربري سازه , محل احداث سازه , روش ساخت سازه و عوامل اين چنيني بستگي دارد سازنده سوله همواره سعي در ساخت سازه هايي با انسجام بالا و قيمت پايين دارد كه تا حد زيادي هم در اين عرصه موفق بوده اند .

شركت سوله سازي با به كارگيري افراد متخصص و زبده مي تواند سازه هايي مطابق با خواست و نياز مشتري طراحي كند البته كه تجهيزات سوله سازي هم در اين ميان بي تاثير نيست , هراندازه اين ماشين آلات جديدتر و مجهز تر باشند سازه ي ساخته شده مقاوم تر و منسجم تر است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد