انواع دور? هاي آنلاين براي يادگيري زبان انگيسي

۲۲ بازديد

بخشی از دوره لیسنینگ آیلتس مخصوص کسانی است که نیازمند شرکت در آزمون IELTS هستند ولی به‌علت ضعف زبانی هنوز نمی‌توانند در کلاس‌های آمادگی IELTS شرکت نمایند. این دسته از زبان‌آموزان پس از شرکت در مصاحبه تعیین سطح در یکی از ترم‌های دوره Pre-IELTS قرار می‌گیرند. این بخش دارای اهداف دوگانه است: علاوه‌ بر تقویت مهارت‌های زبانی زبان‌آموزان به‌صورت ضمنی و پیوسته، آنان را با آزمون آیلتس آشنا کرده و سبب ارتقا سطح زبان عمومی آنان نیز می‌گردد.

در سطوح Pre-IELTS ، تمرکز اصلی بر روی ساختن پایه‌ای مستحکم از گرامر، لغات، و مهارت‌های مهم و تاثیرگذار در امتحان آیلتس می‌باشد.از این رو، در سطوح 3-1 Pre-IELTS ، که مخصوص زبان‌آموزان سطح Elementary توسط استاد زبان انگلیسی طراحی شده است، از کتاب Beginner Edition 5th Headway New به همراه کتاب کار آن (workbook ) استفاده شده است. سپس، در سطوح 6-4 Pre-IELTS ، که در واقع نقطه آغاز رویکرد مبتنی بر آیلتس در آموزش سفیر می‌باشند، از کتاب Mindset for IELTS Foundation به عنوان منبع اصلی، و کتاب‌های Grammar in use و  Vocabulary in use به عنوان منابع تکمیلی استفاده می‌شود.در انتهای سطوح Pre-IELTS ، دوره‌ای تحت عنوان Bridging Course یا .B.C طراحی شده است، که همانطور که از نام‌گذاری آن می‌توان حدس زد، این دوره مانند پلی میان دوره‌های Pre-IELTS و دوره‌های تخصصی IELTS می‌باشد.

در این دوره با بهره‌گیری از کتاب Get Ready For IELTS Speaking و همچنین کتابچه‌ی ویژه طراحی شده توسط تیم آموزش موسسه سفیر گفتمان، کلاس‌هایی مبتنی بر مهارت و تقویت Speaking و با هدف آشنا کردن زبان‌آموزان با فرایند آزمون Speaking در امتحان آیلتس و همچنین مرور و رفع ایرادات گرامری و لغوی مربوط به سطوح قبلی، برگزار می‌گردند.

پیش بینی آموزشی روشی برای کسانی که سطوح Pre-IELTS را به اتمام می‌رسانند، حصول نمره‌ای درحدود 4.5 در امتحان آیلتس و تافل می‌باشد. همچنین، به زبان‌آموزان توصیه می‌گردد تا پس از به پایان رساندن این سطوح، با شرکت در آزمون شبیه‌سازی شده آیلتس یا Mock Test ، نسبت به سنجش سطح زبانی خود در شرایط مشابه شرایط واقعی امتحان، و متعاقبا دریافت مشاوره آموزشی رایگان از تیم‌های آموزش مستقر در واحدهای IELTS بر اساس نتایج آزمون ماک، اقدام نمایند.

 

 

یادگیری انگلیسی با گوش کردن به متون صوتی یک روش بسیار موثر برای تقویت مهارت‌های شنیداری، درک مطلب و تلفظ صحیح است. با گوش دادن به مکالمات، متون صوتی، و پادکست‌ها، می‌توانید واژگان جدید را بیاموزید و به تسلط بیشتری بر زبان انگلیسی دست یابید.

هنگامی که گوش می‌دهید، سعی کنید به تلفظ کلمات و عبارات دقت کنید و از تفاوت‌های لهجه‌ها و سرعت گفتار زبان‌آموزان مختلف آگاه شوید. همچنین، با تکرار گوش دادن به متن‌ها، می‌توانید نحوه استفاده از واژگان و عبارات را در موقعیت‌های مختلف یاد بگیرید.

 

برای بهره‌برداری بهتر از این روش، می‌توانید از تکنیک‌هایی مانند توقف و بازگویی، نوشتن خلاصه‌ها، و تکرار فایل‌های صوتی با سرعت‌های مختلف استفاده کنید. همچنین، می‌توانید با استفاده از فایل‌های صوتی با ترجمه به زبان مادری خود، مفاهیم را بهتر درک کنید و در انتقال افکار و احساسات خود به انگلیسی مهارت بیشتری پیدا کنید.

بنابراین، گوش دادن به متون صوتی می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای پیشرفت در یادگیری زبان انگلیسی باشد که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های گوش دادن، تلفظ، و درک مطلب خود را بهبود بخشیده و به سطوح بالاتری از تسلط بر زبان انگلیسی دست یابید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.