بهترین و مناسب ترین مانیتور مناسب ترید

۷ بازديد

مانیتور مناسب ترید برای یک تریدر حرفه ای  یکی از ملزومات می باشد. در واقع داشتن مانیتور مناسب برای ترید کردن می تواند به شما یاری دهد تا نتایج بهتری را بدست آورید. امروزه با پیشرفت  تکنولوژی و مشاغل مختلف مانیتورها با کاربری های مخصوص و متفاوت برای کاربران طراحی می شوند تا پاسخگوی نیاز آن ها باشند. شما همانطور که برای خرید لپتاپ گیمینگ اقدام می کنید می توانید برای خرید مانیتور مناسب ترید نیز اقدام کنید.

با خرید یکی از بهترین مانیتور های ترید به راحتی می توانید در بازار های مالی کار کنید و نمودار ها و نوسانات بازار را بررسی کنید. تریدر های حرفه ای معمولا برای اینکه بتوانند صفحات و نمودار های مختلف را همزمان رصد کنند از چندین مانیتور در کنار هم استفاده می کنند که  بهتر است به جای این کار از یک مانیتور مناسب ترید استفاده کنند. در ادامه شما را با ویژگی های مانیتور مناسب ترید و نمونه هایی از آن آشنا خواهیم کرد.

همچنین جدیدترین لپ تاپ های Asus از بهترین گزینه ها برای ترید هستند ک نباید غافل شد، و در ادامه به معرفی چند مدل از بهترین مانیتور های مناسب ترید می پردازیم.

 مانیتور مدل Asus ProArt Monito

این مانیتور 27 اینچی یک انتخاب فوق العاده برای تریدر ها و کاربر های حرفه ای در زمینه طراحی می باشد. این مانیتور از پنل IPS برخوردار می باشد و قابلیت پشتیبانی از رزولوشن 1440×2560  و نرخ تازه سازی 60 هرتز را دارد که نمایشی فوق العاده برای تریدر ها محسوب می شود. این مانیتور همچنین دارای فیلتر نور آبی می باشد و از محدوده رنگی sRGB نیز پشتیبانی می کند.

 مانیتور  سامسونگ مدل  CHG90 49

مانیتور Samsung CHG90 49 با اختلاف پیشرفته ترین و بهترین مانیتور برای ترید کردن می باشد. این مانیتور 49 اینچی یک مدل منحنی تک صفحه ای با نسبت تصویر ابتکاری 32.9 می باشد. همچنین قابلیت پشتیبانی از HDR را دارا می باشد که یک تصویر منحنی تصویری معادل دو مانیتور 27 اینچی را به کاربر ارائه می دهد.  این مانیتور دارای وضوح تصویر 1080×3840 می باشد و از نرخ تازه سازی 144 هرتز پشتیبانی می کند و با بهره گیری از پنل VA نمایشی دقیق و با کیفیت را اجرا می کند. در کنار این ها فیلتر نور آبی را نیز دارا می باشد.

اتصال دو نمایشگر به لپتاپ اغلب به عنوان یک راه برای افزایش بهره‌وری کاری یا تجربه تماشایی استفاده می‌شود. برای این کار، ابتدا لپ تاپ باید دارای پورت‌های مورد نیاز باشد که معمولاً HDMI، DisplayPort یا USB-C می‌باشند. سپس، با استفاده از کابل‌های مناسب، هر یک از نمایشگرها به پورت‌های موجود در لپ تاپ متصل می‌شوند. پس از اتصال هر دو نمایشگر، لپ تاپ باید تنظیمات نمایشگر را مدیریت کند. بسته به سیستم عامل مورد استفاده، این تنظیمات ممکن است در قسمت تنظیمات یا کنترل پنل مربوطه قابل دسترس باشند، که کاربر می‌تواند تنظیمات چیدمان و رزولوشن مورد نظر خود را تعیین کند.

وصل کردن دو نمایشگر به یک لپتاپ یک روش مفید برای افزایش فضای کاری و بهبود بهره‌وری است. این کار به کمک اتصال پورت‌های مختلف موجود در لپتاپ و نمایشگرها انجام می‌شود. برای وصل کردن دو نمایشگر به لپتاپ، ابتدا باید اطمینان حاصل کرد که لپتاپ شما دارای کافی پورت‌های خروجی است. بعد از آن، می‌توانید با استفاده از کابل‌های مخصوص، نمایشگرها را به پورت‌های موجود متصل کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.