لپ تاپ لنوو Ideapad 3 Core i7-B

۶ بازديد

لپ تاپ لنوو Ideapad 3 Core i7-B، به دنیایی از عملکرد قوی و طراحی به روز پا می گذارید. این لپ تاپ با پردازنده Intel Core i7 1165G7، رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 1 ترابایت HDD، امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین، با گرافیک 2 گیگابایتی MX450، تجربه گیمینگ و تماشای ویدیوها را به یک سطح جدیدتر می‌برد. امروز تیم ان ایکس وان کامپیوتر قصد دارد یکی از اقتصادی ترین و پر طرفدار ترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران را معرفی کند و مورد بررسی قرار دهد.

تجربه گیمینگ استثنایی با لپ تاپ لنوو Ideapad 3 Core i7-B

 

با گرافیک 2 گیگابایتی MX450، لپ تاپ Lenovo Ideapad 3 تجربه گیمینگ فوق‌العاده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. با قابلیت پشتیبانی از بازی‌های دنیای واقعی و واقعیت مجازی، شما می‌توانید در دنیایی پر از هیجان و تفریح فرو روید.

طراحی زیبا و شیک

لپ تاپ لنوو Ideapad 3-B با رنگ نقره‌ای خیره کننده، طراحی زیبا و شیکی دارد. با قابلیت همراهی شما در هر مکان و هر زمان، این لپ تاپ به راحتی با سبک زندگی شما سازگاری خواهد داشت. همچنین، با کیبورد خاص لنوو Ideapad 3، تایپ کردن راحت و لذت بخش خواهد بود.

با این لپ تاپ، تجربه‌ای قدرتمند و شیک را در دستان خود خواهید داشت. این لپ تاپ با عملکرد بی‌نظیر، حافظه فراوان، تجربه گیمینگ استثنایی و طراحی زیبا، انتخابی عالی برای همه‌ی نیازهای شماست.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.