هزينه ساخت سوله

۲۶ بازديد

 

 هزينه ساخت سوله 

علي رغم اين كه ساخت سوله ها به مكان هاي كم هزينه شهرت دارد و اغلب افراد بنا به صرفه جويي هاي اقتصادي در صدر تمام اهداف اقدام به ساخت و بهره برداري از اين مكان ها مي نمايند،هزينه ساخت سوله يكي از مهم ترين فاكتورهايي مي باشد كه قبل از هر چيزي توجه افرادي را كه قصد داستفاده از آن ها را دارند به خود جلب مي كند و باعث رغبت هر چه بيثشتر آن ها به اقدام براي سوله سازي مي شود.

محاسبه هزينه ساخت سوله امري تخصصي مي باشد كه كاربران و صنعتگران مي توانند ميزان آن را به صورت تقريبي از شركت هاي سازنده سوله قبل از اقدام به سفارش استعلام بگيرند.

مهم ترين نكته اي كه در راستاي ساخت و. بهره برداري از سوله ها خود نمايي مي نمايد، اين است كه ساخت سوله قيمت مناسب تري را در قياس با ساخت انواع ساختمان ها در همان كاربري، دارد و به همين دليل مقرون به صرفه بودن ساخت سوله يكي از امتيازات بارز سوله سازي مي باشد.

علاوه بر هزينه هاي محاسبه ساخت، پوشش سقف و فوندانسيون و ... براي ساخت سوله در نظر گرفته مي شود؛ هزينه هاي زير را هم بايد در نظر داشته باشيم.

ديوار آجري دو طرف نما ، ديوار بلوكي ، ورق رنگي ، ساندويچ پانل و مصالح ديگر كه هزينه هر كدام بر اساس سطح ديوار چيني محاسبه مي شود.

معمولا جهت كفسازي از بتن استفاده مي شود كه بسته به ضخامت و مقاومت آن هزينه بدست مي آيد. 

با حداكثر استفاده از امكانات موجود در ساخت سوله مي توان سوله هايي با قيمت هاي به مراتب كمتر ساخت كه از كيفيت خوبي هم برخوردار باشند , سوله هاي خرپايي نمونه خوبي از سوله هاي ارزان قيمت براي ساخت سوله گاوداري، ساخت سوله صنعتي، ساخت سوله دامداري و ... هستند و به همين دليل هم استفاده از آن ها در سراسر دنيا فراگير شده است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد