معرفی ۵ کتاب فوق العاده برای خودآموز زبان انگلیسی

۱۳ بازديد

خودآموز زبان انگلیسی و یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروزی بسیار کاربردی و مفید است به طوری که در عصر حاضر به راحتی می توانید به وسیله این زبان ارتباطات خود را تقویت کنید و در کار و به وضوح پیشرفت را در کارهای خود ببینید. برای یادگیری زبان انگلیسی راه های زیادی وجود دارد و بیشتر مردم هم برای یادگیری از روش ها و متدهای متفاوتی استفاده میکنند. یکی از این روش ها خود آموزی می باشد که در این مقاله ما به معرفی ۵ کتاب فوق العاده برای خودآموزی انگلیسی می پردازیم.

Practical English Usage مجموعه کتاب برای خودآموز زبان انگلیسی

مجموعه کتاب Practical English Usage جزء بهترین مجموعه کتاب هایی است که برای خودآموز زبان انگلیسی مناسب می باشد.

کتاب English grammar in use

یکی از بهترین کتاب‌های خودآموز زبان انگلیسی مجموعه کتاب‌های grammar in use است. این کتاب‌ها توسط ریموند مورفی (Raymond Murphy) نوشته شده است. 

کتاب  Oxford Word Skills

مجموعه کتاب Oxford Word Skills درسطح مبتدی، متوسط و پیشرفته منتشر شده است و مجموعه ای از ٣کتاب (Basic ,intermediate ,advanced) است که برای یاد گرفتن، تمرین کردن و اصلاح کردن واژه های جدید برای زبان آموزان است

کتاب  Four corners

این کتاب پیشنهاد مناسبی برای کسانی که می خواهند از صفر و به طور خودآموز زبان انگلیسی را شروع کنند و برای کودکان وبزرگسالان، منابع بسیارمفیدی دارد.

کتاب  Speak Out

مجموعه کتاب Speak Out شامل 6 سطح زبان انگلیسی است که انتشارات لانگمن آن را به چاپ رسانده است. در این مجموعه شما زبان انگلیسی را با لهجه بریتیش یاد می گیرید.

تفاوت زبان در کشور های انگلیسی زبان موضوعی است که برای مدرسان و زبان آموزان به چالشی تبدیل شده است. زبان انگلیسی در واقع ۷ لهجه مختلف در جهان دارد که هر کدام از لحاظ مختلف با هم تفاوت هایی دارند. از این ۷ لهجه، سه لهجه اصلی و رسمی که مردم جهان  آن ها را به عنوان زبان دوم دنبال می کنند  و بیشترین کاربرد را دارند،  شامل انگلیسی بریتیش، امریکن و استرالیایی می باشد. گویش های دیگری از جمله ایرلندی، نیوزلندی، اسکاتلندی و… وجود دارند که کمتر توسط افراد به عنوان زبان دوم به کار گرفته می شوند، که دلیل این امر این است که بیشتر تمایل دارند که به خاطر موقعیت های شغلی و تحصیلی، به کشور های انگلیس و استرالیا و آمریکا مهاجرت کنند. تفاوت زبان در کشور های انگلیسی زبان چندین جنبه مختلف دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.