بهترین مستند برای یادگیری زبان انگلیسی

۱۳ بازديد

مستند برای تقویت زبان انگلیسی می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.  دیدن فیلم و مستند انگلیسی یکی از بهترین منابع کمک آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد. از بسیاری از مدرسان و معلمان زبان انگلیسی شنیده اید که، پیشنهاد می کنند در وقت های خالی به دیدن فیلم و مستند انگلیسی بپردازید. در مستندها به این دلیل که اغلب یک راوی وجود دارد و و آهسته و واضح درباره داستان آن صحبت می کند، همین آرام حرف زدن به شما کمک می کند که هم با تلفظ صحیح و لهجه ی آن ها آشنا شوید و هم کاربرد کلمات را درک کنید. همچنین شما با دیدن مستند با زبان اصلی دایره لغات تان افزایش یافته و از لحاظ گرامری نیز پیشرفت چشم گیری خواهید کرد؛ به همین دلیل دیدن مستند برای تقویت زبان نگلیسی بسیار مفید می باشد.

جملات مجهول در زبان انگلیسی یکی از مفید ترین و پر کاربرد ترین ساختار های موجود در این زبان می باشد که یادگیری آن کمک شایانی در زمینه های مختلف از جمله مکالمه زبان به شما می کند. امروزه یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبانی  پرکاربرد و جهانی، برای افرادی که قصد مهاجرت دارند یا مشغول انجام کارهایی بین المللی می باشند، به یک اصل ضروری و مهم تبدیل گشته است. در این راه یادگیری گرامر زبان همانند سایر بخش های آن امری ضروری است و افراد باید تا حدودی بر آن تسلط داشته باشند. یکی از بخش های مهم گرامر، جملات مجهول در زبان انگلیسی می باشد که یادگیری آن لازمه تمرین و مطالعه کافی است. برای آشنایی با جملات مجهول، نحوه ساخت و کاربرد های آن تا انتها این مقاله را مطالعه نمایید.

ضمایر مفعولی یکی از موضوعات ساده در گرامر انگلیسی است و در عین حال مبحثی نسبتا ساده است. ضمیر ها در زبان انگلیسی همانند سایر زبان ها انواع مختلفی دارند و می توانیم  با استفاده از آن ها در جمله از تکرار بی مورد اسم ها و واژه ها جلوگیری کنیم و به شیوایی و روانی سخن بیفزاییم. مبحث گرامر در زبان انگلیسی اهمیت بسیار زیادی دارد اما تا حدودی طاقت فرسا است و باید با صبر و حوصله و تمرین مستمر آن را یاد گرفت. مبحث ضمایر مفعولی نیز یکی از مباحث گرامری در زبان انگلیسی می باشد. ضمایر مفعولی، تنها ضمایر موجود در این زبان نیستند و تنوع زیادی در آن ها وجود دارد. در ادامه به معرفی ضمایر مفعولی و کاربرد آن ها در جمله و همچنین تفاوت آن ها با ضمایر فاعلی می پردازیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.