چطور با استقلال طلبي نوجوانان بايد برخورد كرد؟

۳۱ بازديد

استقلال طلبي دوران نوجواني

چطور با استقلال طلبي نوجوانمان چيست ؟

استقلال طلبي براي نوجوان شروع شكل گيري شخصيت و هويت جديد مي باشد . نوجوان ها با استقلال طلبي خود را از جامعه ي اطراف از جمله خانواده جدا كرده و خود را براي پذيرش مسئوليت هاي جديد زندگي آماده مي كنند .

با استقلال طلبي نوجوان چگونه برخورد كنيم ؟

در وهله ي اول به هيچ وجه در مقابل استقلال طلبي نوجوانتان موضع نگيريد و به او اينكه  تو بچه اي و نمي تواني از فلان مسئوليت برآيي ، نگوييد .

در عين اينكه به اون نشان مي دهيد به او اعتماد داريد نسبت به كارهاي او نظارت داشته باشيد .

به نياز او براي استقلال طلبي احترام گذاشته  و او را درك كنيد .

بگذاريد در انتخاب هايش آزاد باشد و از تصميمات او حمايت كنيد .

با رعايت تمام اين نكات ، اينكه در كنار فرزند نوجوانتان باشيد ، به او احترام بگذاريد ، او را درك كنيد . با اين حال اگر ديديد كه استقلال طلبي نوجوان شما زياد از حد است و گويي كه بر روابط  شما و او تاثير بدي گذاشته ، با مشاور و متخصص كودك و نوجوان مشورت كنيد .

دوران نوجواني ، دوران پرتلاطمي است و مسائل زيادي ممكن است بين شما والدين و نوجوانتان بوجود آيد . قبل از هر اقدامي بايد شكيبا باشيد . ضمن اينكه مي توانيد با بهترين روانشناسان كودك و نوجوان در مركز مشاوره هيروو به طور مستمر و براي هر مساله اي از جمله  استقلال طلبي نوجوان ، از طريق مشاوره تلفني و آنلاين ، مشورت كرده و راهنمايي هاي لازم را كسب كنيد .

برچسب ها : نوجوان – استقلال طلبي – استقلال طلبي نوجوان – مشاوران هيروو – روانشناس نوجوان – دوران نوجواني – مشاوره نوجوان

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد