سازنده سوله و سوله در اردبيل

۱۸ بازديد

سوله سازي اردبيل 

ساخت سوله ارزان و با كيفيت مستلزم رعايت يكسري قوانين از سوي شركت سازنده است , سازنده سوله بايد همواره قوانين و اصول روز سوله سازي را در متدهاي خود بگنجاند و بر اساس همان ها سازه هاي خود را توليد نمايد .

يكي از مهم ترين انتظارات خريداران كيفيت بالاي سازه است چرا كه مشتريان عمدتا ازاين سازه ها براي ساخت سوله صنعتي , ساخت سوله مرغداري , ساخت سوله گاوداري , ساخت سوله ورزشي و .. استفاده مي كنند .

قيمت سوله سازي اردبيل با توجه به اينكه در منطقه سردسير واقع شده است با ساير مناطق جغرافيايي متفاوت است در واقع بايد در اين محيط ها سازه ها از نظر ساختار مقاوم تر باشند تا در برابر حوادث احتمالي چون باد و تگرگ و برف و .. تخريب و دچار پوسيدگي نشوند به همين دليل قيمت مصالح و متريال مصرفي تا حدودي افزايش مي يابد تا هم كيفيت سازه بالاتر برود و هم فونداسيون سازه قوي تر شود اما با اطلاعات و دانشي كه تيم هاي مهندسي ما دارند با تكنيك هاي بهينه سازي سوله هزينه هاي جاري را تا حد امكان پايين مي آورند بدون اينكه ذره اي از كيفيت سازه كاسته شود .

انواع سوله

سوله مي تواند با ستون هاي مشترك و ابعاد و كاربردهاي مختلف ساخته و اجرا گردد.

سوله تكي : به سوله اي گفته مي شود كه بدون داشتن ستون وسط قابل نصب و اجرا مي گردد.

سوله زوجي : به سوله اي گفته مي شود كه با داشتن يك ستون وسط قابل نصب و اجرا مي گردد.

سوله زوجي با چند ستون مشترك : به سوله اي گفته مي شود با چندين ستون مشترك قابل نصب و اجرا مي گردد.

سوله داراي طبقات : به سوله اي گفته مي شود داراي نيم طبقه جهت مصارف كارگاهي ، انبار ، اداري و .... كه مي تواند داراي طبقات بيشتري هم باشد.

سوله داراي جرثقيل : به سوله‌اي گفته مي شود كه داراي جرثقيل سقفي درون كارگاهي كه در كليه سازه‌هاي مختلف سوله قابل اجرا مي باشد

 

 


بزرگترين شركت طراحي و ساخت سوله

تماس با مدير فروش

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد


09199911554 

مهندس عسگريان
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد