تجهيزات سوله سازي

۳۴ بازديد

تجهيزات سوله سازي

سوله ساز ها  با استفاده ي حداكثري از امكانات و تجهيزات سوله سازي همواره به دنبال اين هستند تا سازه اي با بالاترين ميزان كيفيت و نازل ترين قيمت بسازند و در اختيار خريداران قرار بدهند كه تا حد زيادي هم به دليل استفاده از تجهيزات و ابزارآلات به روز و مجهز موفق بوده اند  .

در اكثر موارد كارفرمايان از سوله ها به جهت ساخت سوله صنعتي , ساخت سوله ورزشي , توليدي ها , دامداري ها و .. استفاده مي كنند كه مورد اول پررنگ تر از سايرين است در واقع خريداران عمدتا پس از تحويل سازه در آن به فعاليت هاي صنعتي مي پردازند .

قيمت سوله :

سازه هايي كه به منظور احداث مراكز صنعتي ساخته مي شوند وزن نسبتا بالايي دارند و دليل اين امر مي تواند ابعاد بزرگ و ميزان استحكام بالاي آن ها باشد كه البته مي توان طي عملياتي و با به كارگيري تكنيك هاي خاصي وزن را تا حدودي كاهش داد .

سازنده سوله سبك با به كارگيري تكنيك هاي سبك سازي اين مهم را به ثمر مي رساند , حال سوال اين است كه اصلا چرا سوله هاي سبك بيش تر به كارگرفته مي شوند يكي از مهم ترين دلايل كاهش قيمت ها در اين نوع سوله هاست , قيمت هر متر مربع سوله سبكنسبت به سوله سنگين بسيار به صرفه تر و ارزان است دليل اين امر كاهش كيفيت متريال مصرفي نيست در اين نوع سوله ها از ماشين آلات و تجهيزات جديد و به روز سوله سازي استفاده شده است و همين سبب كاهش هزينه ها و افزايش سرعت ساخت سوله گرديده است .

يكي از تجهيزات ساخت سوله گيوتين است  اين دستگاه برش سرد يا گيوتين از تجهيزات اساسي كارخانه ساخت سازه هاي فلزي مي باشد كه با استفاده از ان مي توان ورق هاي فولادي مورد استفاده در ساخت سازه هاي فلزي را تا ضخامت مشخص با دقت و سرعت بالا برشكاري نمود . گيوتين موجود در كارخانه شايان سازه گيوتين ۶ متري ۲۵ ميل بر هيدروليك مي باشد.

 

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد