دوربين مدار بسته ارزان

۲۸ بازديد

دوربين مدار بسته ارزان 

سيستم نظارت تصويري يا Video Surveillance  يا به اشتباه عاميانه سيستم دوربين مداربسته متشكل از اقلامي است جهت رويت محيط پيرامون ، ضبط وقايع ، بازبيني و امروزه انتقال تصاوير و رويت از طريق شبكه.

در مورد تاريخچه سيستم نظارت تصويري جداگانه سخن خواهيم گفت. در اين مقاله در مورد كلياتي صحبت خواهيم كرد كه مفهوم اين سيستم روشن بشود.

سيستم نظارت تصويري تركيبي است از تجهيزاتي جهت تصوير برداري از محيط ، انتقال از طريق كابل و يا به صورت بي سيم، تجهيزاتي جهت مشاهده تصاوير ، تجهيزات ضبط تصوير و در نهايت امكان انتقال تصاوير در بستر شبكه .

دوربين مدار بسته ارزان مخفي 

يكي از انواع دوربين هاي مدار بسته ارزان كه در بازار به فروش مي رسند دوربين مخفي كوچك ارزان است , اين نوع دوربين ها در ابعاد بسيار كوچكي طراحي و توليد مي شوند كه همين فاكتور مي تواند ويژگي و خصوصيتي مطلوب براي آن ها به شمار رود . 

دوربين مدار بسته در نهايت سيستم نظارت تصويري شايد امروز بهترين روش براي حفاظت از محيط پيرامون و اموال و همچنين مديريت متمركز براي محل كار و يا فرآيند هاي مستمر با هزينه پايين مي باشد.

فروش دوربين مدار بسته ارزان مخفي

دوربين هاي مخفي نيز در انواع و اقسام مختلفي موجود هستند كه همگي آن قابليت ضبط تصاوير تا ساعت ها را دارند و اين به دليل رم خور بودن آن هاست , دوربين مدار بسته رم خور ارزان با قيمتي به نسبت پايين تر از انواع ديگر آن ها به فروش مي رسند .

دوربين مخفي خودكاري و دوربين مخفي لامپي دو نوع از دوربين هاي مدار بسته ارزان هستند كه هر كدام در كاربري هاي متفاوتي مورد استفاده قرار گرفته مي شوند . 

كاربرد دوربين مدار بسته ارزان

كاربرد اصلي و عمده دوربين هاي مداربسته در سيستم هاي حفاظتي است اما كاربرد هاي آن به سيستم هاي حفاظتي محدود نبوده و از آن فراتر ميرود كاربردهايي از قبيل كاربردهاي پليسي ، نظامي، فضايي ،صنعتي ، كنترل ترافيك ، ارتباطات ويديويي، و تصوير برداري نامحسوس.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.