فروشنده سوله در مشهد

۲۱ بازديد

فروش سوله در مشهد 

سوله ها در متراژها , وزن ها و به طور كلي انواع مختلفي ساخته مي شوند . يكي از انواع سوله ها سوله سبك قوسي است , اين همانطور كه از نام اين نوع سوله ها برمي آيد داراي وزن سبك و ايده آلي هستند كه همين هم باعث كاهش قيمت ساخت و نصب در آن ها شده است از اين نوع سوله ها مي توان در موارد متعددي استفاده كرد به دليل سقف قوسي شكلي اين سازه ها دارند در برابر حوادثي چون زلزله و طوفان مقاومت بالايي از خود نشان مي دهند اين سازه هاي ضد زلزله بسيار مناسب براي محيط هاي زلزله خيز است .

از سوله هاي سبك قوسي در كاربري هاي متعددي مي توان استفاده كرد يكي از اين موارد ساخت سوله مرغداري است چرا كه در سوله هاي مرغداري و پرورش طيور لازم است تا سازه ارتفاع كم و قوس زيادي داشته باشد .

سوله فروشي كرج نيز همانند فروش سوله در مشهد و ساير شهرها صورت مي پذيرد تنها وجه تمايز سوله ها در شهر هاي مختلف نوع آب و هواي منطقه است كه تاثير بسزايي در اين زمينه دارد .

سوله ها را مي توان به دو صورت نو و كاركرده تهيه نمود .

فروش سوله نو مزاياي خاص خود را دارد همانطور كه فروش سوله كاركرده , سوله هاي نو با كيفيت تر اند و بنا به سفارش مشتري دقيقا براي همان هدف مدنظر مشتري طراحي و ساخته مي شود  و خريد  سوله دست دوم نيز از لحاظ قيمت پايين آن مي تواند انتخاب خوبي براي افرادي كه نمي خواهند هزينه ي زيادي پرداخت كنند باشد .

ساخت و طراحي سوله فولادي چگونه است؟

فولاد ماده اي با ويژگي هاي منحصر به فرد است كه در ساخت ساختمان كاربرد دارد. فولاد جزو مصالحي است كه به صورت ارزان در پروژه هاي ساختماني مانند ساخت و طراحي سوله فولادي استفاده مي شود. اين ماده در برابر خوردگي و آتش سوزي شديد مقاومت كمي دارد اما با نظارت و كنترل درست و مناسب مي توان ضعف هايش را كاهش داد. فولاد با رفتار سازه اي مشخص و قابليت اجراي دقيق، به همراه جزئيات و ظرافت هايي كه دارد امكاناتي را فراهم مي كند كه هيچ ماده ديگري نمي تواند جايگزين آن شود.

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد