قيمت ساخت سوله سبك

۲۶ بازديد

قيمت ساخت سوله

كم بودن هزينه ساخت سوله ها يكي از مهم ترين عواملي است كه صنعتگران مختلف رو به سوي ساخت آن ها آورده اند . افرادي كه اقدام به ساخت سوله ها مي كنند مي دانند كه عواملي مي تواند هزينه ي ساخت سوله را كم يا زياد كنند .

از مهم ترين اين عوامل ميزان تراكم خاك مي باشد. به اين معنا كه سوله بايد در زميني بنا شود كه داراي تراكم خاك استاندارد باشد. حال برخي مواقع ناگزير به احداث سوله در مكان هايي با خاك سست هستيم بنابراين مهندسين سازه با استفاده از ماشين آلات مربوطه در اولين قدم ، اقدام به خاكبرداري و تخليه تمام خاك كرده و بعد از آن لايه لايه خاك ريزي مي كنند تا حدي كه تراكم و سفتي خاك منطقه به حد مجاز برسد. تمام اين عوامل مانند كاربرد ماشين الات، خاك برداري ها، خاكريزي ها و … باعث ازياد هزينه ساخت سوله خواهد شد.

به دليل كاربري هاي متفاوت اين نوع سازه ها قيمت آن ها نيز با هم متفاوت است براي محاسبه ي هزينه ساخت سوله بايد به پارامترهاي زيادي توجه كنيم :

محل احداث : 

يكي از عوامل تاثيرگذار در قيمت سوله منطقه احداث آن است , در محل هايي كه خاك منطقه سست و يا آب و هواي آن نا معتدل است لازم است سازه با مقاومت و استحكام بالاتري ساخته شود .

وزن سوله : 

ساخت سوله ارزان نيازمند بكارگيري متدهاي سبك سازي سوله است , سازه هرچه سبك تر باشد قيمت كمتري پيدا مي كند .

كاربري سوله :

 مهم ترين فاكتور تاثير گذار همين كاربري سوله است كه بايد در ابتداي امر مشخص شود , مطمئنا سازه اي كه براي ساخت سوله صنعتي به كار برده مي شود قيمتي متفاوت با ساخت سوله ورزشي دارد .

متريال به كار رفته : 

مصالح و متريالي كه در ساخت سوله به كار رفته ) سنگين و يا سبك ) هم در اين مورد تاثير گذار است .

 

 

 


بزرگترين شركت طراحي و ساخت سوله

تماس با مدير فروش

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد


09199911554 

مهندس عسگريان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.