سوله ي سبك و ارزان

۱۹ بازديد

سوله سبك و ارزان

ساخت سوله ها از نوع سبك آن ها به دليل كاهش هزينه ساخت سوله سبك و نيز مدت زمان كمتري كه براي توليد و بهره برداري نياز دارند ، با استقبال زيادي از جانب مصرف كنندگان اين سازه ها به عنوان سوله ارزان و كارآمد ،  رو به رو شده است كه يكي از پركاربردترين آن ها را مي توان سوله فوق سبك صنعتي دانست.

در اين ميان افرادي كه به مدت كوتاهي قصد احداث بنا دارند و يا مي خواهند بيش از اين نيز در صرف هزينه ها صرفه جويي كنند را به استفاده از سوله سبك دست دوم راهنمايي مي كنيم.

ساخت سوله سبك و ارزان به اين دليل در از ميزان فولاد به كار رفته در آن ها كاهش داده شده است ، داراي هزينه ي ساخت مقرون به صرفه تري به نسبت سوله هاي معمولي مي باشد كه از طرفي هم بنا به همين علت سبك وزني بي نياز از انجام عمليات تسطيح خاك، بتن ريزي و آرماتور بندي و عمليات مشابه بر روي زمين محل احداث شده اند كه همين امر نيز در كاهش هزينه هاي تمام شده براي كاربران آن ها نقش مهمي را ايفا كرده است.

مراحل ساخت سوله سبك

مرحله اول در پروسه كاري سازنده سوله سبك ، بازديد كارشناسان از زمين محل اجرا پروژه است كه نقشه ها در آن طراحي مي شوند و سپس برآورد هزينه هاي ساخت و زمان اجراي آن انجام مي شود. مرحله بعد ساخت سازه ي سوله در كارخانه و رنگ آميزي آن و در آخر هم نصب و اجراي آن در محل است. گروه توليد سوله ، در قسمت خدمات سوله سازي علاوه بر عمليات ساخت و نصب ، خدمات ديگري از جمله ساخت پوشش سقف ، ديوارچيني و كفسازي سوله هم ارائه مي كند .

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد

مدير فروش : نوين سوله

 

09199911554
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد