خريد سوله در تهران و حومه

۲۵ بازديد

خريد سوله در تهران 

انواع سوله ها كدامند و چه كاربرد هايي دارد؟ سازه اي فلزي با سقف شيب دار ، قوسي و خرپايي كه طبق محاسبات دقيق مهندسي ساخته مي شود را سوله مي گويند. استفاده از اين سازه كاربردهاي فراواني دارد و به همين دليل انواعي از سوله مانند تير ورق – خرپايي – يو بي ام  ، براي استفاده در موارد مختلف، طراحي و ساخته مي شود كه در ادامه به آن ها اشاره مي كنيم.

از جمله ي كاربري هاي انواع سوله 

پاركينگ هاي بزرگ و طبقاتي , تعميرگاه هاي ماشين هاي سبك و سنگين , آشيانه هاي هواپيما ها , نمايشگاه ها و سالن هاي همايشات و كنفرانس ها , تالار هاي پذيراي , كشتي سازي ها , سردخانه ها , مراكز تفريحي و تجاري و ..

فروش سوله دست دوم 

افرادي كه مي توانند هزينه ساخت سوله نو را تامين كنند و مثلا توانايي خريد سوله در اصفهان – خريد سوله در كرمان – خريد سوله در حومه تهران و ... را دارند، مي توانند خريد سوله نو را در اولويت بگذارند ، اما در غير اين صورت ؛ خريداران مي توانند بنا به نوع نياز خود و نوع كاربري سازه اقدام به خريد سوله دست دوم كنند . دليل استفاده از سوله هاي دست دوم اين است كه زمان ساخت در اين نوع سوله ها حذف شده و سازه به سرعت آماده و به مشتريان تحويل داده مي شوند  , علاوه براين هزينه ها دراين نوع سوله ها كاهش مي يابدكه قابليتي مطلوب براي اين نوع سوله هامحسوب مي شود .

يكي ديگر از راه هايي كه به افرادي كه مايل به خريد سوله در تهران هستند ، براي كاهش هزينه ها در استفاده از سوله پيشنهاد مي شود ، اجاره سوله مي باشد.اين افراد مي توانند عنوان مثال با اجاره سوله در جاده مخصوص هدف هاي اوليه خود را تامين كنند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد