خريد سوله دست دوم

۳۲ بازديد

خريد سوله دست دوم

در كنار مراكزي كه براي عرضه سوله نو وجود دارد مانند مراكز فروش سوله در شهرك صنعتي و يا خريد سوله در شهرك صنعتي ؛ سوله هاي كاركرده نيز مورد معامله قرار مي گيرند.

با نگاه اجمالي به ليست قيمت سوله دست دو در بازار متوجه مي شويم كه عواملي در تعيين قيمت سازه موثر است , يكي از اين عوامل سال سوله سازي است سوله دست دوم در حد نو قيمت متفاوتي نسبت به سوله هاي قديمي تر دارد و طبيعتا گران تر هستند . يكي ديگر از اين عوامل نوع آب و هوا و شرايط محيطي منطقه ي نصب سوله است كه در انتخاب نوع روش ساخت سوله اثرگذار است . فروش سوله دست دوم با كيفيت در شركت هايي صورت مي پذيرد كه مهارت كافي در زمينه بازسازي دقيق , رنگ كاري و سرهم بندي اين سازه ها داشته باشند .

به هنگام خريد سوله دست دوم مخصوصاسوله دمونتاژشدهرويزمينويانصب نشده تضمين اجراي صحيح نصب سوله و بدون عيب بودن آن از فروشنده الزاميست چراكه در بعضي موارد ديده شده سازه هايي كه به علت معيوب بودن در اجرا نصب نگرديده و به صورت سوله دست دوم فروخته شده وخريداران رادرزمان نصب سوله متحمل هزينه هاي زياد وپنهاني نموده است.

اجاره سوله دست دوم يكي از راه كارهايي است كه معمولا به افرادي كه تايم كوتاه دارند و يا نمي توانند هزينه ي زيادي را در اين راستا متقبل شوند پيشنهاد مي شود.

به اين افراد توصيه مي شود كه براي بررسي سوله هاي موجود به بازار خريد سوله در تهران و يا خريد سوله در اصفهان و ساير شهر ها سر زده و سوله مناسب را انتخاب كنند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد