شهريه رشته هاي پزشكي در روسيه

۲۸ بازديد

شهريه رشته هاي پزشكي در روسيه

تحصيل در رشته ي پزشكي در كشور روسيه از امكانات بسيار بالا و عالي برخوردار است. كسي كه تصميم به ادامه تحصيل در خارج از كشور را دارد كشور روسيه يك گزينه ي عالي براي ادامه تحصيل رايگان در روسيه و شرايط تحصيل در روسيه و هزينه ي زندگي در روسيه است. در رشته ي پزشكي است. در ميان دانشگاه هاي برتر جهان 30 دانشگاه در كشور روسيه در رديف اين دانشگاه ها قرار دارند. تحصيل پزشكي در اين كشور از استاندارد هاي زيادي برخوردار است.

سياست دولت روسيه براس تحصيل

دولت روسيه به افرادي كه از خارج از كشور جهت تحصيل در اين رشته وارد مي شوند احترام زيادي قائل بوده و امكانات عالي را برايشان فراهم مي كند. سيستم اموزشي در روسيه تا پنجاه درصد به متقاضيان خارجي در تحصيل در دانشگاه هاي روسيه تخفيف مي دهد. به همين دليل سالانه افراد زيادي اين كشور را براي ادامه تحصيل در رشته ي پزشكي انتخاب مي كنند.

مدت زمان تحصيل در روسيه در رشته پزشكي

تحصيل در كشور روسيه در رشته ي پزشكي شامل دو ترم است:ترم اول از ماه سپتامبر شروع شده و در ماه ژانويه به پايان مي رسد. ترم بعد در اين كشور از ماه فوريه شروع مي شود و تا پايان ژوئن ادامه دارد. هر ترم داراي امتحاناتي است كه امتحانات ترم اول در ماه ماه ژانويه و امتحانات ترم دوم در ماه ژوئن برگزار مي گردد. مزيت تحصيل پزشكي در كشور روسيه اين ايت كه دانشجويان هم مي توانند در زمستان تعطيلات داشته باشند هم در تابستان. 

هزينه هاي مربوط به تحصيل و زندگي

علاوه بر هزينه اي كه براي تحصيل پرداخت مي شود فرد مي بايست هزينه اي را بابت زندگي كردن نيز پرداخت كند به طور كلي فرد براي مخارج زندگي در اين كشور در هر ماه 100 دلار هزينه مي كند. هزينه هاي تحصيل نيز به اين صورت است كه فرد به منظور اقامت در خوابگاه 300 دلار در هر سال و بابت هزينه ي تحصيل در رشته ي پزشكي 5000 دلار مي بايت پرداخت كند.

 

براي اطلاعات بيشتر و مشاوره ي تحصيل در خارج از كشور به وبسايت لگال اپلاي مراجعه فرماييد
021-88288200
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.