نصاب دوربين مداربسته

۳۳ بازديد

نصاب دوربين مداربسته 

نصب دوربين مداربسته در تهران و شهرستان ها مي تواند از طرف نمايندگي كه دوربين خود را از آن تهيه كرديد صورت گيرد و يا با در اختيار داشتن شماره تلفن نصاب دوربين مداربسته مي توانيد اين كار را به ثمر برسانيد .

در هر صورت سعي كنيد خود وارد عمل نشده و اين كار را به عهده ي كارشناس دوربين مداربسته بگذاريد چرا كه نصب اين تجهيزات اهميت بسيار زيادي دارد و هر گونه بي دقتي در آن ضررهايي را براي شما به همراه خواهد آورد .

نصاب دوربين مداربسته 

در ذيل به چند نمونه از دلايل فراوان اهميت نصب دوربين مدار بسته اشاره مي كنيم:

• ترساندن مجرمين

دوربين مداربسته اي كه در محل هاي مناسب نصب شده باشد مجرم احتمالي را بر آن مي دارد تا از انجام جرم دست بردارد و محل ديگري كه ضريب امنيتي پايين تري دارد را براي انجام جرم انتخاب نمايد.

• جلوگيري از سرقت 

طبق مطالعات انجام شده در صنايع كوچك نصب دوربين مداربسته ميزان متضرر شدن از بابت سرقت هاي دروني و بيروني را به نصف كاهش مي دهد.

• افزايش بهره وري

بهره وري نيروي كار بزرگ ترين دغدغه اي است كه امروزه تجارت و صنعت با آن مواجه است . سيستم هاي نظارت تصويري كمك مي كنند تا حتي در هنگامي كه شما ( به عنوان مدير مجموعه ) در محل حضور نداريد افراد بهترين رفتار كاري را از خود نشان دهند .

• كاهش مسئوليت و بدهي

بسياري از مجرمين به دنبال كسب سود از طريق ايجاد ادعاهاي دروغين عليه شركت ها مي باشند . بدون داشتن شواهد براي دفاع از خود مسئولين اين شركت ها ممكن است بعضاً محكوم به پرداخت هزينه هاي گزافي شوند . دوربين مداربسته راهي مؤثر براي جلوگيري از اين وقايع به شمار رفته و عليه چنين ادعاهايي مفيد خواهد بود .

• محافظت از اطلاعات

رقباي شما همواره حاضرند هزينه هاي بالايي را براي اشراف و آگاهي از اسرار شركت شما بپردازند . دوربين هايي كه با استراتژي دقيق نصب شده باشند از دسترسي آن ها و هم چنين قصد آن ها براي سرقت اطلاعات شما جلوگيري مي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.