مشاوره كودك و نوجوان

۳۳ بازديد

مشاوره كودك و نوجوان 

يكي از دغدغه هاي مهم والدين دوران كودكي و سن نوجواني فرزندانشان است اينكه اين سنين را بدون هيچ دردسري بگذرانند و آينده ي خود را با تمام قوا بسازند , از اين رو با مشورت با روانشناسان و كارشناسان مي تواند كمك كننده باشد .

تعريف روانشناسي كودك در علم روانشناسي از اهميت زيادي برخوردار است و از اين سنين به عنوان سنين طلايي ياد مي شود , مشاوره كودك و نوجوان براي كمك به مشكلاتي كه والدين و يا حتي خود كودكان و نوجوانان دارند بسيار كارساز است .

مشاوره كودك و نوجوان تلفني 

مشاوره تلفني كودك تنها با تماس با يك مركز مشاوره امكان پذير است , شما در كوتاهترين زمان به يك كارشناس باتجربه وصل شده و با او به مشورت خواهيد پرداخت . 

كودكان و نوجوانان به دليل حساسيت‌ هاي ويژه‌ اي كه در هر سني دارند، ممكن است نيازها و خواسته‌ هاي متفاوتي داشته باشند و در عين حال والدين نيز انتظارات و خواسته‌ هايي از آنان داشته باشند، پس مشاوره كودك و نوجوان مي‌ تواند اين نيازها و خواسته‌ ها را هماهنگ نمايد.

مشاوره كودك و نوجوان

مشكلات رفتاري كودكان خود را جدي بگيريد. گاه برخي از رفتارها به نظر شما طبيعي به نظرم مي رسد اما عدم رسيدگي به آن ها و تداومشان مي تواند سبب آسيب آن ها در آينده شود.

در صورتي كه هر مشكل و رفتار غير طبيعي را در مدتي طولاتي در فرزند خود مشاهده كرديد بهتر است هر چه سريع تر با متخصصين كودك مشورت كنيد

تربييت جنسي كودك

تربيت جنسي كودك در كشور ما آنگونه كه لازم است جدي گرفته نمي شود ، حال آن كه از بخش هاي مهم تربيت آنها است. برخي از والدين تصور مي كنند كه نياز نيست هيچ اقدامي در رابطه با تربيت جنسي كودك خود انجام دهند و به مرور زمان او خود برخي از مسائل را مي فهمد.

اگر كودك شما در زمان نامناسب و به نادرستي با مسائل جنسي آشنا شود، اين مسئله در زندگي اون مشكلاتي ايجاد خواهد كرد. تربيت جنسي فرزندان خود را جدي بگيريد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.