انواع دوربين مداربسته

۲۵ بازديد

انواع دوربين مدار بسته 

براي خريد انواع دوربين مدار بسته لازم است خريدار يكسري موارد را در نظر داشته باشد به طور مثال بايد بداند كه قيمت روز دوربين مدار بسته ارزان چقدر است و دوربين هاي مدار بسته چه انواعي دارند .

پس از خريد دوربين نوبت به تهيه ي تجهيزات آن است , تجهيزات دوربين مدار بسته شامل دستگاه هاي ضبط كننده , نمايشگر , انواع كابل ها و .. است كه يا مي توان آن را به صورت يك پكيج كامل تهيه كرد يا به صورت جداگانه و تكي .

نصب انواع دوربين مدار بسته 

نصب دوربين مدار بسته در منزل , محل كار و هرجاي ديگري نياز به تخصص و دانش كافي در اين زمينه را دارد . 

نصب سيستم دوربين مدار بسته ، تاثير زيادي بر كيفيت تصاوير و عمر مفيد دوربين مدار بسته در پروژه هاي مختلف دارد تا جايي كه چه بسيار برند هاي معتبري كه در بازار ايران به خاطر عدم آموزش نصب دوربين مدار بسته به تكنيسين هاي نصب دچار مشكل شده و طي چند سال از سبد محصولات حفاظتي بازار حذف شدند، از اين رو امروزه توليد كنندگان با به كار گرفتن واحد فني و آموزش سعي دارند تا تكنيسين هاي نصب خود را تربيت كنند و به بهترين نحو سيستم مدار بسته را نصب و راه اندازي نمايند و با ادامه اين روند و افزايش سطح علاقه مندي مشتريان موقعيت خود در بازار را تقويت كنند.

نصب دوربين مدار بسته به دو قسمت كلي تقسيم مي شود، نصب تجهيزات پسيو و نصب و راه اندازي تجهيزات اكتيو.

تنظيمات نرم افزاري دوربين و مركز كنترل ضبط نيز از اهميت ويژه اي در نصب برخوردار است. تربيت تكنيسين نصب خبره باعث مي شود مشتريان بتوانند از ويژگي هاي هوشمند و حرفه اي دوربين مدار بسته استفاده كنند و راه حل هاي حفاظتي متعددي را به كار بگيرند. مجله ايران سكوريتي همواره تلاش مي كند تا با ارائه استاندارد هاي نصب و راه اندازي يك راه حل مناسب جهت بكار گيري سيستن مدار بسته در اختيار مشتريان اين صنعت قرار دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.