سوله سازي در شهر تهران

۳۴ بازديد

سوله سازي در تهران

معمولا در سوله سازي در تهران و يا هر شهر ديگري از انواع سوله هاي موجود در سوله سازي استفاده مي شود. سوله ها داراي سه دسته ي كلي مي باشند.

 اين سه دسته شامل سوله هاي خرپايي، سوله هاي يو بي ام و سوله هاي تيرورقي مي باشند. سوله هاي تيرورقي به عنوان نخستين سوله هايي كه مورد استفاده قرار مي گرفته است مي باشد كه ساخت آن در حال حاضر با توجه به قيمت نا مناسب و محدوديت ها محدود مي باشد.

سوله هاي يو بي ام از ورقه ي فولاد ساخته شده و سوله هايي بسيار مقاوم مي باشند. اگرچه استفاده از آن ها معمولا داراي محدوديت هايي از جمله عدم گسترش دهانه مي باشد. به همين دليل استفاده از اين سوله به دليل محدوديت ها نيز كمتر است سوله سبك خرپايي به عنوان مناسب ترين سوله مي باشد. كه سوله اي با وزن كم قيمت مناسب و مقاوم مي باشد. شركت ما شما را در تهيه ي سوله ي مناسب ياري مي كند و به عنوان شركت معتبر سوله سازي در تهران معرفي مي شود. 

با استفاده از تجهيزات سوله سازي مي توان سازه اي به روز و كاربردي ساخت كه قيمت مناسبي هم داشته باشد و هراندازه كه ماشين آلات به روز تر باشند سوله با كيفيت تر خواهد بود . قيمت سوله سازي بستگي به يكسري شرايط اعم از كاربري سوله , وزن سوله و .. دارد .

اجزاي سوله چيست ؟

ستون , استرات , سايه بان , بادبند , سگراد , رفتر , ستون وال پست ,  پرلين , نبشي سينه بند ,  پيچ و مهره

 

انواع سوله از نظر قرارگيري دهانه

سوله به لحاظ قرارگيري دهانه داراي انواع گوناگون مي باشد:

1. سوله تك دهانه به صورت ۸۸ 

2. سوله دو يا چند دهنه با ستونه مشترك به صورت ۸۸ يا ۸۸۸ يا  ۸۸۸۸

3. سوله دو دهانه به صورت ۸

4. سوله قوسي

5. سوله چند ضلعي

 

 

نوين سوله ( novinsoole ) ارائه دهنده انواع سوله هاي خرپايي 

https://novinsoole.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد