ساخت سوله با قيمت نهايي

۲۶ بازديد

ساخت سوله قيمت 

كم بودن هزينه ساخت سوله ها در قياس با هزينه هاي مصرفي براي ساختمان سازي با كاربري هاي مختلف، يكي از مهم تزين عوامل افزايش تقاضا براس ساختن انواع سوله مي باشد.

قيمت ساخت سوله با توجه به اين كه ما چه نوع كاربري را مد نظر داريم و قصد استفاده از كدام نوع سوله ها را داريم متغير خواهد بود.

به عنوان مثال قيمت ساخت سوله براي نوع تيرورقي به مراتب بيش از هزينه ي تمام شده سوله هاي سبك خرپايي و يو بي ام مي باشد . چرا كه ميزان فولاد به كار برده شده و فوندانسيون اين نوع سوله ها بيشتر بوده و پيرو آن هزينه هاي ديگر هم براي نصب و خاكبرداري و … افزايش مي يابد.  و در نهايت ساخت سوله قيمت زياد تري دارد .

از انواع سوله ها مي توان براي ساخت سوله صنعتي استفاده كرد , اين نوع سوله ها در صنعت اهميت زيادي دارند و قيمت ساخت در آن ها مهم است . سازنده سوله با استفاده از متد ها و روش هايي مي تواند به ساخت سوله ارزان بپردازد و آن را در كوتاهترين زمان به مشتريان تحويل بدهد .

نكات مهم در ساخت سوله

در فرايند ساخت سوله نكاتي داراي اهميت وجود دارند كه توجه به آن ميتواند بسيار موثر باشد . از اين رو در اين مقاله سعي به معرفي آن ها و مطرح كردن آن ها را به جهت شناخت مخاطبين گرامي را داريم .در اين مقاله تلاش شده است تا همه موارد با اهميت در طراحي و ساخت سوله ذكر شده و اطلاعات مهم به مخاطبين منتقل شود. شايد دانستن اين امر بتواند كمك زيادي به حل مشكلات پيش رو در اين زمينه داشته باشد.

توجه به زيبايي  نماي بيروني و دروني 

صرفه جويي در برنامه زمان بندي ،

صرفه جويي در هزينه دستمزد كارگران 

مقام بودن در برابر پوسيدگي و رطوبت

صرفه جويي در هزينه دوريز مصالح

صرفه  جويي در هزينه مصالح 

توجه به وزن پوشش سوله 

 

 

 

 

 


بزرگترين شركت طراحي و ساخت سوله

تماس با مدير فروش

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد


09199911554 

مهندس عسگريان
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.