سوله ساز اصفهان

۳۹ بازديد

سوله ساز 

از ساليان گذشته ساخت و استفاده از سوله ها در كاربري هاي صنعتي و غير صنعتي به دليل قيمت سوله سازي كم و مدت زمان اندكي كه براي بهره برداري از آن ها لازم است ، مورد توجه بسياري از افراد صاحب مشاغل گوناگون قرار گرفته است.

كه در سال هاي اخير سوله سازي در تهران  - سوله سازي در اردبيل و سوله سازي در اصفهان و سوله سازي در مشهد به دليل استفاده از تجهيزات سوله سازي مدرن ، بيش از ساير نقاط كشور ، پيشرفت داشته اند. كه اين خود گام مهمي در پيشرفت همه جانبه و فراگير اين صنعت در تمامي موارد مي باشد .

سوله سازي به عنوان امري تخصصي كه نيار به برنامه ريزي- طراحي و محاسبات دقيق علمي و فني دارد، در تخصص افراد سوله ساز بوده و مردم عادي نمي توانند وارد اين حوزه ي تخصصي بشوند چرا كه اگر ذره اي خطا در تجزيه تحليل ها رخ بدهد ممكن است سازه ي مورد نظر از انسجام كافي برخوردار نبوده و باعث ايجاد خسارت هاي بزرگي به سرمايه گذار و شركت هاي مهندسي و …شود.

سوله ساز فرد متخصصي است كه داراي اطلاعات علمي در باره ي ساخت انواع سازه ها بوده و قادر به محاسبه ي دقيق علمي براي ساخت و بارگذاري  اجزاي مختلف تشكيل دهنده ي سوله ها مي باشد.

مهم ترين نكته اي كه سوله ساز بايد به آن توجه كند اسكلت فلزي ساختمان و به طور كلي متريال به كار رفته در ساخت سازه است , آهن آلاتي كه در اسكلت ساختمان به كار مي رود بايد از جنس فولاد مرغوب باشد و مصالح مصرفي بايد درجه يك و با كيفيت بوده و از هر نظر مناسب براي ساخت اين سازه ها باشند .

هرچه متريال و دستگاه هاي جوش و برش و .. پيشرفته تر و از برندهاي معتبر باشند كيفيت سازه هاي ساخته شده نيز افزايش مي يابد كه اين هدف مجموعه و تيم هاي مهندسي ماست .

 

 

جهت استعلام قيمت و مشاوره با شماره زير تماس بگيريد 

 

 

 

مدير فروش : نوين سوله 

 

 

 

09199911554

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد